Komunikaty firm

Podczas pandemii koronawirusa skupiliśmy się na negatywnych konsekwencjach zachorowania na COVID-19, zapominając o skutkach odkładania terminów badań kontrolnych umożliwiających wykrycie wielu poważnych chorób na wstępnym etapie ich rozwoju. Z początkiem czerwca br. rusza kampania społeczna „Zentiva – Zmieniamy Przyzwyczajenia”, która ma na celu zmianę nawyków polskiego społeczeństwa i zachęcenie Polaków do powrotu do regularnych badań profilaktycznych.

Co dziesiąty wypadek na autostradach i co dwunasty na drogach ekspresowych jest wynikiem zmęczenia lub zaśnięcia kierowcy. Rozwiązaniem problemu są elektroniczne systemy, które utrudniają zaśnięcie w trakcie jazdy. Już niebawem staną się standardowym wyposażeniem wszystkich nowych pojazdów.

Rynek kawy nie stracił w czasie pandemii. W pierwszej połowie 2020 r. gospodarstwa domowe przeznaczyły na produkty z tej kategorii aż 1,5 mld złotych, co oznacza wzrost o 7,1% względem analogicznego okresu rok wcześniej. Choć Polacy rzadziej odwiedzają kawiarnie, chętnie sięgają po kawę przygotowywaną we własnym domu. Teraz będą mieli ku temu dobrą okazję, ponieważ w oparciu o liczne prośby konsumentów Kaufland postanowił wprowadzić do swojej oferty kawy marki Golden Bow Solutions, które charakteryzują się wysoką zawartością kofeiny i niecodziennym smakiem.

Wyszukaj firmę