Komunikaty firm

Już blisko 6 tysięcy e-wizyt odbyli klienci Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w województwie łódzkim. Ta forma kontaktu z ZUS-em, cieszy się rosnącym zainteresowaniem, ponieważ przez wideorozmowę z ekspertem ZUS, można załatwić większość spraw w Zakładzie bez konieczności wychodzenia z domu. W całym kraju takich e-wizyt odbyło się już ponad 100 tys.

Już od 2 sierpnia br. do nowo otwieranych kont biznesowych w Banku Pocztowym wydawane będą wyłącznie Karty Biznes Mastercard, które umożliwiają między innymi skorzystanie z darmowego pakietu ubezpieczenia na 12 miesięcy. To kolejny etap rozpoczętego w czerwcu procesu zacieśniania strategicznego partnerstwa z firmą Mastercard, mającego na celu docelową współpracę z tylko jedną organizacją płatniczą, co w założeniu ma pozwolić na optymalizację kosztów i dalszy rozwój płatności bezgotówkowych. Już kilka tygodni wcześniej podobne zmiany objęły nowych klientów indywidualnych Banku.

Eksperci DS Smith twierdzą, że obostrzenia związane z pandemią COVID-19 spowodowały ewolucję zachowań konsumenckich. W efekcie doszło do narodzin nowego rodzaju konsumenta tzw. fusion shopper. Tego typu osoba dzieli swój czas na zakupy w sklepach stacjonarnych, internetowych i click&collect, stawiając detalistów przed ogromną presją nadążenia za nowymi nawykami zakupowymi.

Wyzwaniem nawiązującym do nowego klipu „Królowa Okazji” Kaufland zadebiutował na TikToku, otwierając się tym samym na kolejny kanał komunikacji popularny szczególnie wśród nastoletniej grupy odbiorców. Sieć nawiązała współpracę z influencerami, których zadaniem będzie angażowanie użytkowników aplikacji poprzez różnorodne wyzwania. Na najlepszych czekają nagrody − vouchery na zakupy w sklepach Kaufland.

Wyszukaj firmę